torsdag 28 april 2011

Ha aldrig jordnötssmör i smoothien!!

Fy *pip* vad fruktansvärt detta var, men det är bara att dricka o vara glad...insett att jag blivit lite väl bekväm med min kost o ser att jag äter för lite kalorier och fett på eftermiddagen. Detta resulterar till några extra nötter per måltid alt 1 msk jordnötssmör. Smarta Anna tyckte hon läst någonstans att man kan ha i j-smör i smoothie, enkel utväg eftersom mina mellisar ofta består av dom...Men FYYYY=testa aldrig ät några nötter vid sidan om istället!

Ha en fin dag!

/Anna

2 kommentarer:

  1. Är helt övertygad om att Flisan skulle älska det ändå ;)

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag tyckte inte heller att det var nån höjdare men en msk tillsammans med frusna bananbitar och frusna jordgubbar som man köp i mixern blir super smarrigt!

    SvaraRadera