onsdag 13 april 2011

Grått grått grått...

Grått är väl ingen färg, utan bara en nyans? För mig är grått en färg och man ser den ofta i sveriges landskap. Den gråa nyansen lyser starkt idag och regndropparna ser ut att hänga i luften. Douglas gillar inte heller det gråa, nog därför han värgrar sova sin förmiddagslur... eller är det att han inte vaknade förrän 07 imorse?? :)

Min granne har en sol på trappan, den lyser så fin och gul, så man kan låtsas att det är fint väder på trappan, kanske det jag ska göra, sätta ut en kruka med påskliljor..Har man ingen sol så får man kanske skapa den själv? Ljuset i ens liv stärker ju en?? Nu får jag nog ta mig samman och planera dagen... pappa/morfar skulle kanske komma förbi, då kanske han få se av Douglas nya konster...gå några staplande steg själv!!!

Idag blir det PW och ett KB-pass ikväll, har lyckats övertala Jonas att han ska testa :)

Vad tycker ni om nyansen grått, o vad gör ni idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar