onsdag 23 mars 2011

Vissa kallar det stress, jag kallar det effektivitet

Ledsen att vi inte hört av oss på ett tag! Här rullar tiden lika fort som bowlingkloten rullar i rännan..jag kommer aldrig bli en världsmästare i bowling, lärde jag mig i helgen. Men super kul var det!

Annars har vi bara tränat och tagit hand om den andra "stora" sjuklingen här hemma. Men nu är vi på fötter och hårdtränar för fullt! Förstår inte hur jag kunnat undvika detta i så många år?? Hur kul/jobbigt som helst. Men vilka energikickar man får!

Idag är allt klart om min utbildning till Mamma BootCamp instr. i april. Nu ska det skakas om ordentligt. Armbågen går det till och från med, vissa dagar bättre än andra, men den ska inte hindra mig.

Nu ska jag skicka lite info till Olga Rönnberg som ska up på hennes blogg/hemsida så småningom..det tråkiga sidan, ett porträttfota ska med i mailet :(

Det gäller att ha många bollar i luften som mamma!

Allt kan ju inte vara kul eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar